• Hem Hem
  • /
  • /
  • /
  • Inspelning av kundsamtal
  • /

Inspelning av kundsamtal

När du ringer till vår kundservice kan samtalet komma att spelas in. Det här gör vi för att utbilda våra medarbetare och förbättra vårt arbetssätt så att vi alltid kan hjälpa dig på bästa sätt.

Vi tar även hjälp av ett företag som är specialister på kundbemötande, och de inspelade samtalen kan då behöva analyseras av specialisterna för att vi ska kunna utvecklas och bli ännu bättre. Specialisterna är enligt särskilt avtal skyldiga att hantera de inspelade samtalen på ett säkert sätt och i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning. Collectum lagrar de inspelade samtalen i upp till 28 dygn.

Collectum behandlar personuppgifter i enlighet med vid var tid gällande dataskyddslagstiftning.

Ring oss

Privat: 020-40 85 00

Företag: 08-508 98 100

Telefontider

Helgfri mån-fre 08.30-16.30

Adress

Östgötagatan 12, 103 76 Stockholm