• Hem Hem
  • /
  • /
  • /
  • Inspelning av kundsamtal/kundundersökningar
  • /

Inspelning av kundsamtal och kundundersökningar

När du ringer till vår kundservice kan samtalet komma att spelas in. Det här gör vi för att utbilda våra medarbetare och förbättra vårt arbetssätt så att vi alltid kan hjälpa dig på bästa sätt.

Collectum lagrar de inspelade samtalen i upp till 28 dygn.

Collectum behandlar personuppgifter i enlighet med vid var tid gällande dataskyddslagstiftning.

Kundundersökningar

Du kan efter ett samtal till oss komma att bli uppringd för att svara på några frågor. Deltagande är helt frivilligt och givetvis anonymt. Syftet med undersökningen är att förbättra vår kundservice.

Ring oss

Företag: 08-508 981 00

Är du privatperson?
Gå till avtalat.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Telefontider

Helgfri mån-fre 08.30–16.30

Adress

Östgötagatan 12, 103 76 Stockholm