• Hem Hem
  • /
  • /
  • /
  • Inspelning av kundsamtal/kundundersökningar
  • /

Inspelning av kundsamtal och kundundersökningar

När du ringer till vår kundservice kan samtalet komma att spelas in. Det här gör vi för att utbilda våra medarbetare, förbättra vårt arbetssätt samt säkerställa kvalitet och säkerhet.

Collectum lagrar de inspelade samtalen i upp till 30 dygn.

Collectum behandlar personuppgifter i enlighet med vid var tid gällande dataskyddslagstiftning.

Kundundersökningar via sms

Du kan efter ett samtal med oss komma att få ett sms där du får svara på några frågor om hur du upplevde samtalet. Det är helt frivilligt att delta och givetvis anonymt. Syftet med undersökningen är att förbättra vår kundservice.

Ring oss

Företag: 08-508 981 00

Är du privatperson?
Gå till avtalat.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Telefontider

Helgfri mån-fre 08.30–16.30

Adress

Östgötagatan 12, 103 76 Stockholm